پشت پنجره ایستاده ام.
پشت پنجره ایستاده ام.
نارون پیر،،،
ذهنم را خواندهست...
حالا؛
با گنجشکهای روی شاخه،
نامم را--
بارها وُ
بارها؛
به لهجهی آنها جیکجیک می کند.
چقدر خوشبختم!
#لیلا_طیبی(رها)
#شعرهاشوردرهاشور
نارون پیر،،،
ذهنم را خواندهست...
حالا؛
با گنجشکهای روی شاخه،
نامم را--
بارها وُ
بارها؛
به لهجهی آنها جیکجیک می کند.
چقدر خوشبختم!
#لیلا_طیبی(رها)
#شعرهاشوردرهاشور
- ۵.۵k
- ۲۱ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط