به کل ایران تسلیت میگم امیدوارم که تو این وضعیت گوه استرس

به کل ایران تسلیت میگم امیدوارم که تو این وضعیت گوه استرس نگیرید و آروم باشید مطمئنا خدا حواسش بهمون هست🥀🖤⁦⁦(⁠╯⁠︵⁠╰⁠,⁠)⁩
#ایران_تسلیت
#مرگ_بر_اسراییل
#انتقام_سخت
#تهران
#اسرائیل_باید_از_صفحه_روزگار_محو_شود
#اسرائیل_به_دست_ایرانیان_از_صفحه_روزگار_محو_خواهد_شد_و_آنروز_نزدیک_است_ان_شاء_الله
#ایران_من
دیدگاه ها (۳)

شیما خیلی خوبه و قصد توهین به هر مردی رو نداره ( خودش شوهر د...

ولی این اکیپ🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

بچا مراقب خودتون باشید تروخداااا 💗

درود بر شما هموطنان عزیز🤩با توجه به موضوعاتی که در ویسگون پی...

سناریو ایزانا پارت اخر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط