باختیم ولی مردونه باختیم...
باختیم ولی مردونه باختیم...
من به عنوان یک هوادار سرم رو بالا میگیرم به خاطر این بازی، سرم رو بالا میگیرم که غیرت بازیکنام تیم محبوبم به حدی است که از این باخت اشک می ریزند...
باختیم ولی تمام ایران حتی هوادارای منطقی حریف هم اعتراف کردند که داور نتیجه بازی رو رقم زد
از این به بعد تا پای جون از این تیم حمایت می کنم چون میدونم که روزهای خوب و درخشانی در انتظار تیم محبوب من است
آقای شفر زمانی نداشت که بتونه تفکرات خودشو پیاده کنه، صبر می کنیم چون روزهای خوبی در راهه...💙
من به عنوان یک هوادار سرم رو بالا میگیرم به خاطر این بازی، سرم رو بالا میگیرم که غیرت بازیکنام تیم محبوبم به حدی است که از این باخت اشک می ریزند...
باختیم ولی تمام ایران حتی هوادارای منطقی حریف هم اعتراف کردند که داور نتیجه بازی رو رقم زد
از این به بعد تا پای جون از این تیم حمایت می کنم چون میدونم که روزهای خوب و درخشانی در انتظار تیم محبوب من است
آقای شفر زمانی نداشت که بتونه تفکرات خودشو پیاده کنه، صبر می کنیم چون روزهای خوبی در راهه...💙
- ۸۷۴
- ۰۴ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط