hastm_hanooz 56498634

دیدگاه ها (۲)

از یه جایی به بعد"دوست داشتن" به حرف نیست ،توی نگاه آدما نقش...

گاهی دلتنگی به جایی می رسد که بهخدا میگویی :می دانم به صلاحم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط