از یه جایی به بعد
از یه جایی به بعد
"دوست داشتن" به حرف نیست ،
توی نگاه آدما نقش میبنده
بهش نگاه میکنی توی دلت میگی " دوستت دارم ".
اونم "اونم صداتو" میشنوه ، و بهت "لبخند" میزنه ..♥️
.
"دوست داشتن" به حرف نیست ،
توی نگاه آدما نقش میبنده
بهش نگاه میکنی توی دلت میگی " دوستت دارم ".
اونم "اونم صداتو" میشنوه ، و بهت "لبخند" میزنه ..♥️
.
- ۱.۹k
- ۲۵ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط