بچه ها سلام حداقل دو نفر که یکی بیلینکا بود یکی هم از خا
بچه ها سلام حداقل دو نفر که یکی بیلینکا بود یکی هم از خانوادهی بنفشمون بود منو قضاوت کردن در مورد پست قبلی میگم اقا منکه درستش کردم. تازه من رزي خیلی دوست دارم چند بارم از بقیه ی اعضا دفاع کردم. بابا من خدا اشتباه کردم ولی درستش کردم لازم نیست بیاین فحش بدین اینم بگم که اون دوست عزیزی که بلینکی بود فحش داد تازه منم بهش گفتم ولی هنو جواب نداده
- ۴۱۱
- ۰۴ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط