جل الخالق...

جل الخالق...
این همه شباهت مگه میشه؟!😄 😂 😂 😂
دیدگاه ها (۷)

ایران خودروئه . شوخی نداره 😅 😅

جل الخالق 😳لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیماللهم عجل لو...

جل الخالق!حداقل چهره ها رو عین هم کار نمی‌کردین؛ 👌🏻آدم یه کم...

مگه میشه این زندگیمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط