*جل الخالق، چه می بینیم.*

*جل الخالق، چه می بینیم.*

*اگر این انسان هست*
*پس من و ما چی هستیم؟*
*مسئولین چی هستند ؟*
*و اگر ما انسانیم ایشان چی هست؟؟*

*درحیرتم🤷‍♂️*

*عزیزان جان لطفا این کلیپ راببینیدواززیبایی انسانیت لذت ببریدودرگروه هابه اشتراک بگذارید 🌷غیور
دیدگاه ها (۰)

این ترفند رو از دست نده

سلام دوستان.👀 یه موضوعی هست که میخوام باهاتون درمیون بذارم: ...

امام خامنه ای مظلوم و تنهاست وگرنه آتش بس و مذاکرات احمقانه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط