مــرا بغــل بگیر و باز ، بنام خــود خطـاب کـن

مــرا بغــل بگیر و باز ، بنام خــود خطـاب کـن
تمـام هستی مــرا ، به عشــق خود مجــاب کن

ببوســم و به بوسه ای ، تپش به قلب من فکـن
مرا که سرخوشم ز تو ، به بوسه ای خــراب کـن

به خلــوتی نشسته ام ، کنار عکس هـای تــــو
مــرا کنــار بودنت ، بیـــا و انتخــاب کــــن

بیــا ببین که خواب هم ، زچشــم خسته ام پریـد
بیا دو چشم خسته را ، ببوس و مست خواب کـن

شــدم اسیر عشــق تو ، تپش تپش صــدای دل
میـان عــاشقــانه ها ، مــرا تو انتخاب کــن

بیـا و دعـوتم بکن ، به بزم بوســه هـای خـــود
جــدایی و فــراق را ، برای مـن ســراب کــن

دیدگاه ها (۱)

#چشم انداز

دوستت میدارم و نزد دلم دُردانه ایبی تو در تاریکی ام ، تو چلچ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط