جاتون خالی دیشب لحظه تحویل سال نو،یادم رفت زودتر بفرستم😅

جاتون خالی دیشب لحظه تحویل سال نو،یادم رفت زودتر بفرستم😅 😅 😅 ،البته بلافاصله راه اوفتادیم واسه مسافرت😊
دیدگاه ها (۹)

بیچاره رفیقش😂 😂

😮 😮 😮

دوستان گلم کامنت لطفا🙏 🙏 🙏 🙏

شهادت امام هادی تسلیت

"نمی‌دونم چطور باید بدون تو ادامه بدم…از وقتی رفتی، یه چیزی ...

سال ۱۴۰۳ سفر مازندران گیلان جای همگی خالیاین سفر لطفی داشتاز...

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط