💊 مسکن میخوری دردات تسکین شه

💊 مسکن میخوری دردات تسکین شه
مسکن میخوری پلکات سنگین شه
که شاید مثلا یادم نیوفتی .... 💊 🎈 🎇
دیدگاه ها (۲)

این آشغالا گهشونو میخورنحتی اگه نباشی یکم تو دید 😉 ✌

فرقی نمیکنهپس خوبه که بد باشمتو فکر سقف بالاسری و من فکر سرم...

شاید خدا کاری کنع ....🎈 ❤

من نباشم برا کی بخندی ؟؟؟ :)

love in the dark

سناریو قفل آبی: اگه اخلاقت سرد باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط