تو اگر مال من بودی........
تو اگر مال من بودی........
می نشستم گوشه ای
آرزوهایت را یک به یک
به روی کاغذ می آوردم!!
تا روزی آنها را برآورده کنم....
آخر آرزوهای تو،آرزوهای من است!
تو اگر مال من بودی........
بجای تو بغض میکردم و اشک میریختم
دلم میخواست
همیشه صدای خنده هایت را بشنوم
تو اگر مال من بودی.......
هر روز عشق را به خانه می آوردم!!
تا عاشقی را از یاد نبرم
به راستی......
چی میشد اگر تو مال من بودی..!!
می نشستم گوشه ای
آرزوهایت را یک به یک
به روی کاغذ می آوردم!!
تا روزی آنها را برآورده کنم....
آخر آرزوهای تو،آرزوهای من است!
تو اگر مال من بودی........
بجای تو بغض میکردم و اشک میریختم
دلم میخواست
همیشه صدای خنده هایت را بشنوم
تو اگر مال من بودی.......
هر روز عشق را به خانه می آوردم!!
تا عاشقی را از یاد نبرم
به راستی......
چی میشد اگر تو مال من بودی..!!
- ۱.۷k
- ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط