گاهـــے باید یقه ی احساست رابگیری
گاهـــے باید یقه ی احساست رابگیری
و با تمام وجود برسرش فریاد بزنـــے
و بگویے
بـــــــــــــس اســــت تـــا الــان هـــر
چــــه ڪشیـــدم از دســـت تو بــود
لـــــــعـــــنـــــتـــــــی
بس ڪــــن خسته شــــدم از دستـــت
و با تمام وجود برسرش فریاد بزنـــے
و بگویے
بـــــــــــــس اســــت تـــا الــان هـــر
چــــه ڪشیـــدم از دســـت تو بــود
لـــــــعـــــنـــــتـــــــی
بس ڪــــن خسته شــــدم از دستـــت
- ۷۵
- ۲۳ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط