ای کاش می آمدی...
ای کاش می آمدی...
تا در اقیانوس چشمان سیاه تو
ماهی های رنگ به رنگ خاطره هایم را باز یابم
و تو...
قصه گذشته ها را زمزمه کنی
از آن زیبایی ها،از جویبار کوچکی که با زمزمه
عاشقانه می گذشت
از شبنم های پاک که بر چهره گل بوسه می زدند
از آن درخت کهنسال که بر پیکرش نام تو بود
از شب دیرپای عاشقان....
ای کاش می آمدی...
تا بار دیگر بگویم همه چیز در چشم تو زیباست
در اقیانوس چشمان سیاه تو....
تا در اقیانوس چشمان سیاه تو
ماهی های رنگ به رنگ خاطره هایم را باز یابم
و تو...
قصه گذشته ها را زمزمه کنی
از آن زیبایی ها،از جویبار کوچکی که با زمزمه
عاشقانه می گذشت
از شبنم های پاک که بر چهره گل بوسه می زدند
از آن درخت کهنسال که بر پیکرش نام تو بود
از شب دیرپای عاشقان....
ای کاش می آمدی...
تا بار دیگر بگویم همه چیز در چشم تو زیباست
در اقیانوس چشمان سیاه تو....
- ۱.۶k
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط