تو اگه منو میشناختی روزی صدبار نمی پرسیدی خوبی؟ چرا خوب ن
تو اگه منو میشناختی روزی صدبار نمی پرسیدی خوبی؟ چرا خوب نیستی؟
میفهمیدی خودت
تو اگه منو میشناختی میدونستی چیکار کنی خوب شم!
چیکار کنی بهم ثابت شه دوسم داری
اینارو ازم نمی پرسیدی خودت میدونی تو یه درصد هم منو نمیشناسی :)))
میفهمیدی خودت
تو اگه منو میشناختی میدونستی چیکار کنی خوب شم!
چیکار کنی بهم ثابت شه دوسم داری
اینارو ازم نمی پرسیدی خودت میدونی تو یه درصد هم منو نمیشناسی :)))
- ۳.۸k
- ۱۸ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط