به حیف نون میگن: بابات به رحمت ایزدی پیوست،
به حیف نون میگن: بابات به رحمت ایزدی پیوست،
میگه: رحمت ایزدی کیه؟
میگن: یعنی به دیارباقی شتافت، میگه: اون که باغی نداشت،
میگن: یعنی از دنیارفت،
میگه: کجارفت؟ عصبانی میشن میگن: بابای خرت مرد،
میگه خر من که بابا نداشت...!!!
میگه: رحمت ایزدی کیه؟
میگن: یعنی به دیارباقی شتافت، میگه: اون که باغی نداشت،
میگن: یعنی از دنیارفت،
میگه: کجارفت؟ عصبانی میشن میگن: بابای خرت مرد،
میگه خر من که بابا نداشت...!!!
- ۷۶۰
- ۰۷ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط