زن...بوسه هایش,نوازش هایش,به آغوش پناه اوردن هایش,خندیدن
زن...بوسه هایش,نوازش هایش,به آغوش پناه اوردن هایش,خندیدن هایش,گرمای نگاهش,حلقه کردن دستانش در دست هایش از سر عشق است .زن تا عاشق نشود نمیبوسد نمیخندد و دستش را به دستانت نمیدهد .اگر نگاهش را برگرداند از نگاهت ,اگر فاصله گرفت از قدمهایت ,بدان از چیزی نگران است ,بدان یک حرفی سر دلش سنگینی میکند, بگذار آرام شود, با اعتماد در گوشش زمزمه کن....دوست دارم.....
- ۷۴۷
- ۱۴ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط