وقتی کسی میگه تیپش XNFP یا INXP هست، یعنی اون آدم یه جای
وقتی کسی میگه تیپش XNFP یا INXP هست، یعنی اون آدم یه جایی وسطِ این دوتا گیر کرده!
مثلاً INXP یعنی فرد هنوز مطمئن نیست که «قضاوتگر» (J) هست یا «ادراکی» (P). انگار یه جورایی هم میتونه برنامهریز باشه، هم میتونه بیخیال و منعطف باشه. 🤸♀️
در واقع X یعنی اون فاکتور توی شخصیتش خیلی ثابت نیست و بسته به موقعیتش تغییر میکنه. کلاً انگار اون آدم یه جور “تکخالِ” غیرقابلپیشبینیِ دنیای تیپهای شخصیتیه! 🃏
مثلاً INXP یعنی فرد هنوز مطمئن نیست که «قضاوتگر» (J) هست یا «ادراکی» (P). انگار یه جورایی هم میتونه برنامهریز باشه، هم میتونه بیخیال و منعطف باشه. 🤸♀️
در واقع X یعنی اون فاکتور توی شخصیتش خیلی ثابت نیست و بسته به موقعیتش تغییر میکنه. کلاً انگار اون آدم یه جور “تکخالِ” غیرقابلپیشبینیِ دنیای تیپهای شخصیتیه! 🃏
- ۲۰۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط