https://telegram.me/joinchat/CDPHBT2TfU8SuGrlUd8Gnw
https://telegram.me/joinchat/CDPHBT2TfU8SuGrlUd8Gnw
ایــــــــنــجـِـــ واســـــــــ☺مــــــــــــاســـــــــ
به یارو میگن : میتونی نقش یوسف رو بازی کنی؟
میگه والله همه چیو بلدم فقط میترسم نتونم روی زولیخارو زمین بندازم !
ایــــــــنــجـِـــ واســـــــــ☺مــــــــــــاســـــــــ
به یارو میگن : میتونی نقش یوسف رو بازی کنی؟
میگه والله همه چیو بلدم فقط میترسم نتونم روی زولیخارو زمین بندازم !
- ۴۶۳
- ۳۰ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط