خوبم …!

خوبم …!
باور کنید …؛
اشک ها را ریخته ام …
غصه ها را خورده ام …؛
نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها که می گذرد …
خالی ام …؛
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛
و حتی از عشق …!
خالی ام از احساس …√
دیدگاه ها (۱)

واقعیت محض

آره واقعااااا

درود الهی ب امید تو

بدون حرف

همدم یار شدن دیده تر می خواهدپیر میخانه شدن اشک سحر می خواهد...

:)

#دلنوشته_من «صد روز در مدارِ دلتنگی»صد روز گذشت. صد بار خورش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط