جداشدش ازمن بعد رفتنش کجا رو بگردم چقد بشینم چقد نخوابم ت
جداشدش ازمن بعد رفتنش کجا رو بگردم چقد بشینم چقد نخوابم تازه میفهمم چقد خرابم
اتیش زد رفت تو بهار یهو پاییز برگشت
ای کاش اینقد زود نمیرفت ای کاش
قلبمو خورد نمیکرد اخه بعضی زخما هیچ وقت خوب نمیشن
اتیش زد رفت تو بهار یهو پاییز برگشت
ای کاش اینقد زود نمیرفت ای کاش
قلبمو خورد نمیکرد اخه بعضی زخما هیچ وقت خوب نمیشن
- ۱.۳k
- ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط