اینجا جایی هست که بخاطر کپی کردن چند پست،بلاک میشی اون هم
اینجا جایی هست که بخاطر کپی کردن چند پست،بلاک میشی اون هم از کسی که بهت بگه داداش،اینجا جایی هست که بخاطر برنده شدن تو چالش دنبال میشی و بعد از برنده شدن از دنبال حذف میشی،اینجا جایی هست که راحت و مثل آب خوردن درباره ات قضاوت میکنن و پشت سرت هزارتا حرف و حدیث درمیارن،اینجا جایی هست که تا لایک کنی همه میخوانت و تا کامنت بدی همه طرفدارت هستن و قربون صدقه ات میرن،بله واقعا اینجا مجازی ترین جایی دنیاس خیلی بده خیلی تومجازی مردونه نباشی زود ناحق یکی بده کنی ......
- ۱.۹k
- ۰۲ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط