ســـر این کوچـــــه ی

ســـر این کوچـــــه ی

دلــــــتنگـــــی و غـــــــم

#مــــن و تـــــ❤ ️ـــــو

شانه به شانه؛ بشویم عاشق هم ️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

❤ ️اینقد خوبی که میتونم واست با دلیل و منطق بمیرم!❤

❤ ️ما باهم دیوانه بودیم اما خوب بود، دیوانگی در عشق، این نوع...

💕 💕 💕 💕 💕 💕

💚 💚 💚 💚 💚

جام جهانی رو دنبال میکنید گایز؟

عاشق این مانهاوام مانهاوا ی مورد علاقت کدومه ؟

من عاشق کره ی جنوبی ام اونم با این هوا و شب😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط