سلام دوستان حالتون چطوره؟
سلام دوستان حالتون چطوره؟
با کمال تاسف باید بگم که امروز ساعت 5:30 بعد از ظهر توی جاده یاسوج آقا محمد و عموش تصادف کردن
راننده محمد بوده توی اتوبان تصادف کردن
عموش الحمدالله ففط خراش های جزءی داشته اما محمد متاسفانه دست چپ و مهره های کمرش شکسته
حالش هم خوب نیست
برای سلامتیش دعا کنید
ممنون
با کمال تاسف باید بگم که امروز ساعت 5:30 بعد از ظهر توی جاده یاسوج آقا محمد و عموش تصادف کردن
راننده محمد بوده توی اتوبان تصادف کردن
عموش الحمدالله ففط خراش های جزءی داشته اما محمد متاسفانه دست چپ و مهره های کمرش شکسته
حالش هم خوب نیست
برای سلامتیش دعا کنید
ممنون
- ۱.۳k
- ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط