اهم🗿
اهم🗿
این اسکل 30 سالشه بچه نی ولی خ_
والا ایشون نه ویلنه نه آدم خوبیه...نه کار خوبی تو زندگیش کرده ن بد،(اصن تو بگیر خوبی و بدی استالینو د-)
حقیقتا گریه خیلی نوموکونه فقط وقتی کرد ک ننه ناتنیش رو میا کشت-(منطق داستانم خداس میدونم)
افسردگی؟ این بچه طفلی اخه-؟ این والا نه🗿
و اگ ریوک + آ رو ببینه (کرم دارم حاجی) نمدونم شاید ی سلام بده🗿
این اسکل 30 سالشه بچه نی ولی خ_
والا ایشون نه ویلنه نه آدم خوبیه...نه کار خوبی تو زندگیش کرده ن بد،(اصن تو بگیر خوبی و بدی استالینو د-)
حقیقتا گریه خیلی نوموکونه فقط وقتی کرد ک ننه ناتنیش رو میا کشت-(منطق داستانم خداس میدونم)
افسردگی؟ این بچه طفلی اخه-؟ این والا نه🗿
و اگ ریوک + آ رو ببینه (کرم دارم حاجی) نمدونم شاید ی سلام بده🗿
- ۱.۱k
- ۲۹ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط