دوستان ی ایده ای دارم (نمیدونم چرا) ولی میخوام ی ناشناس ب
دوستان ی ایده ای دارم (نمیدونم چرا) ولی میخوام ی ناشناس بزنم ولی فقط واسه حرف نیس
میتونین از اوسیام سوال بپرسین (مثلا میگین: سوال از فلیکس: و هرچی میخواین بدونین از این اسکل🗿)
ولیخب
به هرحال ناشناسه و از من هم میتونین چیزی بپرسین
من فقط همینجوری گفتم میخوام ببینم چیمیش_
میتونین بگین یکاری بکنن من ارتشو بکشم*
و. اینکه همین دیه
بیفرما
https://harfeto.timefriend.net/17610467498296
میتونین از اوسیام سوال بپرسین (مثلا میگین: سوال از فلیکس: و هرچی میخواین بدونین از این اسکل🗿)
ولیخب
به هرحال ناشناسه و از من هم میتونین چیزی بپرسین
من فقط همینجوری گفتم میخوام ببینم چیمیش_
میتونین بگین یکاری بکنن من ارتشو بکشم*
و. اینکه همین دیه
بیفرما
https://harfeto.timefriend.net/17610467498296
- ۱.۲k
- ۲۹ مهر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط