اکسو در برنامه کیلینگ وویس شرکت کرده این برنامه سه شنبه ۱

اکسو در برنامه کیلینگ وویس شرکت کرده این برنامه سه شنبه ۱۱ جولای ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران منتشر میشع🫠

این برنامه اینجوریه که ایدلا نزدیک ۲۰ تا ۳۰ دقیقه چندتا از اهنگاشون رو به صورت پشت سرهم لایو میخونن بخاطر همین شرکت کردن تو این برنامه کار سختیه چون لب خونی در کار نبست🌚
دیدگاه ها (۵)

هیچوقت نبود جونگین اینجوری تو چشم نبود:)

کمپانیا خرن نمیفهمن چه سودی میکنن🦦

کایبک میخامممم🥹🥹

چانبک پسرم سهون نمیخواد ولی من میخوام به من بدیننننن🥹🥹

⭕️ بیلبورد یه مصاحبه نصفه از انهایپن منتشر کرده و توش از اسم...

Monster

Anya x Damian پارت۳۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط