ماهی به آب گفت:
ماهی به آب گفت:
بی تو میمیرم،
آب گفت میروم تاببینم
راستش رامیگویی
رفت و زودبرگشت اما
تابرگشت ماهی مرده بود
هیچ وقت بانبودنت
کسی روامتحان نکن
شایدوقتی برگردی دیگه
زنده نباشه...
بی تو میمیرم،
آب گفت میروم تاببینم
راستش رامیگویی
رفت و زودبرگشت اما
تابرگشت ماهی مرده بود
هیچ وقت بانبودنت
کسی روامتحان نکن
شایدوقتی برگردی دیگه
زنده نباشه...
- ۹۰۰
- ۰۷ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط