شُدِه اَز دَستِ خُودَتْ دآد بِه عآلَمْ بِزَنی

شُدِه اَز دَستِ خُودَتْ دآد بِه عآلَمْ بِزَنی
.
.
.
.
آنْچِہ رآ سآخْتِہ ای یِکْ شَبہ بَر هَمْ بِزَنی؟!¿؟
دیدگاه ها (۱)

من از اینجــــــــــا صدایت میکنم...تو از آنجابغلـــم کن!

یه وفادار واقعیییی

#عکس 👉 وقتی میگه من براش هم پدر بودم هم مادر

بیوتیفول!👌

🥀سلام بر آخرین سرباز عاشق کربلا🥀یک نفس آمده‌ام تا که عمو را ...

خدا به دادمان برسه ::دیگه کاری از دست ما بر نمیاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط