نگرانم...دوباره...این بار نه از آن نظر ...و نه حتی از آن
نگرانم...دوباره...این بار نه از آن نظر ...و نه حتی از آن نظر!... نگرانیم از توست...تو مواظب خودت هستی وقتی نیستم؟؟...دوست داشتن شاید همین لحظات نگرانی است که نمی دانیم...فردا روز به آن خواهیم خندید یا نه...ای شناسه ی تمام فعل های من....مواظب خودت باش... تو که مریض شوی من بیشتر از تو درد میکشم...
- ۷۸۶
- ۲۷ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط