اگه از اس اس بخوای که تو درسات کمکت کنن
اگه از اس اس بخوای که تو درسات کمکت کنن
هیون: اولش میگه به من چه و کلی کلاس میزاره وبعدش که دید شما نا امید شدید و دیگه التماسش نمیکنید میگه باشه بزار ببینم درست چیه؟(ایول خوش به حالم خخخ)
یونگی: قبول میکنه و موقع درس خوندن اونقد اصطلاحات و کلمه هایه پیچیده به کار میبره که شما هنگ میکنید و بدتر درستونو قاطی میکنیدو میشید یه علامت سوال مامانی .
جونگ مین: اگه بلد باشه قبول میکنه وخیلی واضح و روشن براتون توضیح میده و هی وسطا پارازیت میندازه و شوخی میکنه ولی اگه بلد نباشه کلی مسخرتون میکنه که این خیلی اسونه چرا بلد نیستی؟ بعد از خودش راه حل اختراع میکنه و هر چی بهش بگی این غلطه میگه مگه تو بلدی؟ که دستور میدی؟دختر خوبی باشو به حرف معلمت گوش کن و بعد میگه اصلا به من چه خودت هر کاری میخوای بکن(نچ نچ نچ کلا شیطوونه)
کیو: قبول میکنه و خیلی جدی میشینه بهتون یاد میده و باهاتون درس کار میکنه و هر دفعه که غلط حل کردید عصبانی میشه و دعواتون میکنه و تا بلد نشین ولتون نمیکنه(اوه اوه )
هیونگ: قبول میکنه و مثل ادم میشینه بهتون درس میده وهر سولی که غلط حل کنی حتی اگه هزار بارم که شده باشه با مهربونی بهتون توضیح میده و بعد تموم شدن درستون واستون جایزه یه بستنی خوشمزه میخره(خخخخخخخ)
هیون: اولش میگه به من چه و کلی کلاس میزاره وبعدش که دید شما نا امید شدید و دیگه التماسش نمیکنید میگه باشه بزار ببینم درست چیه؟(ایول خوش به حالم خخخ)
یونگی: قبول میکنه و موقع درس خوندن اونقد اصطلاحات و کلمه هایه پیچیده به کار میبره که شما هنگ میکنید و بدتر درستونو قاطی میکنیدو میشید یه علامت سوال مامانی .
جونگ مین: اگه بلد باشه قبول میکنه وخیلی واضح و روشن براتون توضیح میده و هی وسطا پارازیت میندازه و شوخی میکنه ولی اگه بلد نباشه کلی مسخرتون میکنه که این خیلی اسونه چرا بلد نیستی؟ بعد از خودش راه حل اختراع میکنه و هر چی بهش بگی این غلطه میگه مگه تو بلدی؟ که دستور میدی؟دختر خوبی باشو به حرف معلمت گوش کن و بعد میگه اصلا به من چه خودت هر کاری میخوای بکن(نچ نچ نچ کلا شیطوونه)
کیو: قبول میکنه و خیلی جدی میشینه بهتون یاد میده و باهاتون درس کار میکنه و هر دفعه که غلط حل کردید عصبانی میشه و دعواتون میکنه و تا بلد نشین ولتون نمیکنه(اوه اوه )
هیونگ: قبول میکنه و مثل ادم میشینه بهتون درس میده وهر سولی که غلط حل کنی حتی اگه هزار بارم که شده باشه با مهربونی بهتون توضیح میده و بعد تموم شدن درستون واستون جایزه یه بستنی خوشمزه میخره(خخخخخخخ)
- ۵.۸k
- ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط