تقدیم به شیدا که مثل خودم عاشق این آهنگ....
تقدیم به شیدا که مثل خودم عاشق این آهنگ....
چشمای منتظر به پیچ جاده...
دلهره های دل پاک و ساده...
پنجره باز و غروب پاییز...
نم نم بارون تو خیابون خیس...
یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من
می کوبه...
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه...
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده...
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...
تو ذهن کوچه های آشنایی...
پر شده از پاییز تن طلائی...
تو نیستی و وجودمو گرفته...
شاخه خشک پیچک تنهایی...
یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من
می کوبه...
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه...
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده...
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...
چشمای منتظر به پیچ جاده...
دلهره های دل پاک و ساده...
پنجره باز و غروب پاییز...
نم نم بارون تو خیابون خیس...
یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من
می کوبه...
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه...
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده...
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...
تو ذهن کوچه های آشنایی...
پر شده از پاییز تن طلائی...
تو نیستی و وجودمو گرفته...
شاخه خشک پیچک تنهایی...
یاد تو هر تنگ غروب تو قلب من
می کوبه...
سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه...
غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده...
برام یه یادگاریه جز اون چیزی نمونده...
- ۴.۶k
- ۰۶ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط