رفته بودم قصابی
رفته بودم قصابی
خیلی هم شلوغ بود..
قصابه گوشت هر کی آماده میشد
اینجوری صدا میزد:
گوساله کی بود؟
گوسفند بیاد اینجا!!
به من گفت:تو گوسفندی؟؟
مونده بودم چی بگم
با لکنت گفتم؛ ن....ن.....نه،من گاوم!!
گفت اینجا ما گاو نداریم
همه یا گوسفندن یا گوساله..
هیچی دیگه دست خالی برگشتم خونه..
خیلی هم شلوغ بود..
قصابه گوشت هر کی آماده میشد
اینجوری صدا میزد:
گوساله کی بود؟
گوسفند بیاد اینجا!!
به من گفت:تو گوسفندی؟؟
مونده بودم چی بگم
با لکنت گفتم؛ ن....ن.....نه،من گاوم!!
گفت اینجا ما گاو نداریم
همه یا گوسفندن یا گوساله..
هیچی دیگه دست خالی برگشتم خونه..
- ۶۸۲
- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط