از هــر دستے بدے

از هــر دستے بدے
از همون دست
پس میگیرےﻣﮕﺮ مےﺷﻮﺩ
قلبے ﺭﺍ بشکنے
ﻭقلبت شکسته ﻧﺸﻮد؟!
ﻣگر مےﺷﻮﺩچشمے
ﺭﺍگرﯾﺎﻥ کنے
ﻭ ﭼﺸﻤﺖ ﮔﺮﯾﺎﻥ ﻧﺸﻮﺩ؟!
مگر می شود؟

خدا همیشه هست ....
دیدگاه ها (۷)

مانده‌ام بینِ هزآرآن رفتن‌هآی بدونِ بآزگشت...بآید خودم رآ به...

💪 💪 💪

این روزها سبکِ درک کردن ها آدمها متفاوت استآدم هایی که تظاهر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط