از هــر دستے بدے
از هــر دستے بدے
از همون دست
پس میگیرےﻣﮕﺮ مےﺷﻮﺩ
قلبے ﺭﺍ بشکنے
ﻭقلبت شکسته ﻧﺸﻮد؟!
ﻣگر مےﺷﻮﺩچشمے
ﺭﺍگرﯾﺎﻥ کنے
ﻭ ﭼﺸﻤﺖ ﮔﺮﯾﺎﻥ ﻧﺸﻮﺩ؟!
مگر می شود؟
خدا همیشه هست ....
از همون دست
پس میگیرےﻣﮕﺮ مےﺷﻮﺩ
قلبے ﺭﺍ بشکنے
ﻭقلبت شکسته ﻧﺸﻮد؟!
ﻣگر مےﺷﻮﺩچشمے
ﺭﺍگرﯾﺎﻥ کنے
ﻭ ﭼﺸﻤﺖ ﮔﺮﯾﺎﻥ ﻧﺸﻮﺩ؟!
مگر می شود؟
خدا همیشه هست ....
- ۸.۹k
- ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط