خیلى ها وقتى میخوان از مظلومیت معصوماى ما بگن همیشه میگن

خیلى ها وقتى میخوان از مظلومیت معصوماى ما بگن همیشه میگن تشنگى حسین و گریه ى على تو چاه و... اما اینا نیست معصومین بخاطر این چیزا مظلوم نبودن بخاطر این مظلوم بودن که هیشکى نفهمید چرا توى چاه اشک ریختن و چرا تشنگى کشیدن...
دیدگاه ها (۱)

سلام من اومدم از کسایی که منو دنبال میکنن اگه لایک میخوان پی...

هو هو گلییلیللیلیلیلیلییلی پرسپولیسیا پرچم بالا هو هو هو

۲۲بهمن بقیه.هم بگن

بچه ها هر کی فهمید بگه عکساش لایک میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط