کامنت : میخوام تتو بزنم ولي مامان بابام نمیذارن
کامنت : میخوام تتو بزنم ولي مامان بابام نمیذارن
جونگکوک : من تو اين چیزا خیلي لجبازم. خب درسته که اونا بهمون زندگی دادن و ما باید بهشون گوش بدیم ؛ ولي خب ما هم فقط یه بار زندگی میکنیم. اگه من جات بودم برای آزادیِ عملم یکم باهاشون دعوا میکردم و میگفتم ' من اینو میخوام ، چرا نمیتونم انجامش بدم ؟؟ هرکاری بخوام تو زندگیم میکنم '
واو
جونگکوک : من تو اين چیزا خیلي لجبازم. خب درسته که اونا بهمون زندگی دادن و ما باید بهشون گوش بدیم ؛ ولي خب ما هم فقط یه بار زندگی میکنیم. اگه من جات بودم برای آزادیِ عملم یکم باهاشون دعوا میکردم و میگفتم ' من اینو میخوام ، چرا نمیتونم انجامش بدم ؟؟ هرکاری بخوام تو زندگیم میکنم '
واو
- ۱.۳k
- ۰۱ خرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط