خووو سلامممم😂🚶‍♀️

خووو سلامممم😂🚶‍♀️
احوال تونننن؟؟
اومدم غر بزنم و اعتراض کنم اونم بدجورر..
از 20 اردیبهشت حمایتا افتضاح..
باید بگم شدیدن بد..
و واقعا ناراحت بودم اما درس تون و ازمون هاتون مهم بود..
الان ازمونا تمومه..
استوری ها رو قبلا 780 نفر میدیدن و الان قوی تر از قبل 1000 نفر بیشتر میبینن..
واقعا خیلی عالیه..
ولی حمایت؟ پوچ😑💔
خواستم بگم.
ممکنه شرط بزارم..
اونم سنگین، و از تصمیمی که الان گرفتم پشیمون بشم چون واقعا حمایتا بده..
یا کلان ادامه نمیدم یا شرط سنگین میزارم عزیزانم..
درست حمایت کنید لطفا 🫂🎀

و یه چیز دیگه..
معرفیمو پاک میکنم و با تغییر های زیاد و با جزئیات بیشتر میزارم 🎀

کیا بلدن بالای 100 بک بزنن؟ بهم توی پیوی بگن.
دیدگاه ها (۱۲)

https://wisgoon.com/kim_aysouجذابم فالوشه؟

https://wisgoon.com/carla_talesپرنسس فالوشه؟ 🥹

Part 35:

𝒻𝒶𝓀ℯ🌞¹³⁵با بی‌حوصلگی چندین ویدیو نگاه نکردم. از بچه ها بود و...

رمان راز ناشناخته part:24چند روز بعددیروز مامان و بابا رسیدن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط