ببخشید بچه ها من اگه زیر پست هام وراجی نکنم میمیرم

ببخشید بچه ها من اگه زیر پست هام وراجی نکنم میمیرم
نظرتون درباره داستان های کوتاه ها چیه خوب اگر بد بگین دیگه نزارم نظر بدین لطفا ❤️ بابت لایک هاتون هم ممنون 😘
دیدگاه ها (۱)

وایی تک شاخ رویا ها قشنگ ترین تک شاخی که من دیدم 😅😅😘

ههههه 😅اصلا خودتو ناراحت نکن بکی همیشه یه راه دیگه هست 🤣🤣

وای چقدر این عکسشو دوست دارم ❤︎

بکهیون= امروز داشت تو تلویزیون یه گوسفند رو نشون میداد دیدمش...

فقط منم که احساس میکنم

victorian style

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط