فقط منم که احساس میکنم
چارلی به خاطر اینکه با لوسی خوب رفتار نمی کنه هنوز تو جهنم مونده؟ چون چارلی از همه نظر فرشته س به غیر از رفتارش با باباش فکر نکنم دلیل دیگه ای برای رستگار نشدنش مونده باشه.....
اگه دوست دارین تو کامنتا بهم بگین نظرتون چیه
اگه دوست دارین تو کامنتا بهم بگین نظرتون چیه
- ۱۵۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط