همه میگویند:《قانع باش》
همه میگویند:《قانع باش》
چرا؟
در این عمر کوتاه، چرا باید قانع بود؟
پرواز کن، هرچه رفیع تر…
دست افشانی کن و برقص،
هرچه دیوانهوارتر…
👤 #اشو
چرا؟
در این عمر کوتاه، چرا باید قانع بود؟
پرواز کن، هرچه رفیع تر…
دست افشانی کن و برقص،
هرچه دیوانهوارتر…
👤 #اشو
- ۶۳۱
- ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط