هیچوقت بهش نگو " دوستت دارم "
هیچوقت بهش نگو " دوستت دارم "
شاید تو از روی عادت و شوخی بگی
ولی شاید اون جدی جدی باور کنه
که دوسش داری...!
شاید تو از روی عادت و شوخی بگی
ولی شاید اون جدی جدی باور کنه
که دوسش داری...!
- ۱.۷k
- ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط