هیچ چیز بدتر ازاین نیس که بلاتکلیف بمونی غمگین وناراحت با
هیچ چیز بدتر ازاین نیس که بلاتکلیف بمونی غمگین وناراحت باشی حالت چی وقت خوب نباشه گریه کنی
- ۱۹۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط