•●•●•●•●•●•●•●•●•●•

•●•●•●•●•●•●•●•●•●•
این جـمعه از آن جمعه هایی ست
که میخواهم هر چه عاشقـی را دور کـنم
بدون فکر، آرام باشم
این جـمعه نبودنت را بردار
بگذار نفـسی آسوده بکشـم
با فکر اینـکـه، هیچـگاه تو را ندیده ام، ساعتی آسوده بخوابم

عزیزی داری ؟
جان عزیزت نبودنت را بردار و ببـر..
•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•
دیدگاه ها (۲)

تَنْہاییَم ✘را دوسْت دارَم❧نَہ زَبان دارَد کِہ دُروغْ بِگویَ...

فدای پدر و مادر....

سلامتیه کسی که وقتی توی آغوش میگیریمش همه ی وجودمون میلرزه …...

..مرد واقعی اینجوریه...

عفریته تاریکی نویسنده مرتضی متقیان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط