خیلی کم از پدرم نوشتم یعنی اصلا چیزی ننوشتم با اینکه خیلی
خیلی کم از پدرم نوشتم یعنی اصلا چیزی ننوشتم با اینکه خیلی خشک و سرد بود ولی بزرگ داشت همیشه ی دنده بود همش حرف خودش بود ولی بابای خوبی بود یادش بخیر
پدر جان خدایامرزدت خیلی کم دارمت تو زندگیم حاظرم صدهزار بار دیگه ازت کتک بخورم ولی بازم بالاسرم باشی حیف حیف
روزت مبارک پدرم
پدر جان خدایامرزدت خیلی کم دارمت تو زندگیم حاظرم صدهزار بار دیگه ازت کتک بخورم ولی بازم بالاسرم باشی حیف حیف
روزت مبارک پدرم
- ۱.۳k
- ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۵۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط