اگر دیدی ز دل خوابم ، مرا بیدار کن یا رب
اگر دیدی ز دل خوابم ، مرا بیدار کن یا رب
اگر معشوقه دلسنگ است ، مرا هشیار کن یا رب
تمام خستگیهایم ، ز نیشِ خوبرویان است
اگر بیهوده میگویم ، مرا انکار کن یا رب
ز درد عاشقی هر شب ، دخیل عشق میبستم
شبِ تاریک و ظلمت را ، پر از انوار کن یا رب
به نامت عاشقی کردم ، که نامت آیت عشق است
به رسم عاشقان ، دل را ، کمی تیمار کن یا رب
به دامِ عشق افتادن ، عجب هنگامه ای دارد
اگر مستم به راه مِی ، مرا خوددار کن یا رب
گهی ازعشق میگویم ، گهی از یار می نالم
خودت این راهِ عاشق را ، به دل هموار کن یا رب
مرا دلخستهای گویند ، که راهِ عشق را رفته !
دوباره عاشقی کردم ، تو هم تکرار کن یارب
اگر معشوقه دلسنگ است ، مرا هشیار کن یا رب
تمام خستگیهایم ، ز نیشِ خوبرویان است
اگر بیهوده میگویم ، مرا انکار کن یا رب
ز درد عاشقی هر شب ، دخیل عشق میبستم
شبِ تاریک و ظلمت را ، پر از انوار کن یا رب
به نامت عاشقی کردم ، که نامت آیت عشق است
به رسم عاشقان ، دل را ، کمی تیمار کن یا رب
به دامِ عشق افتادن ، عجب هنگامه ای دارد
اگر مستم به راه مِی ، مرا خوددار کن یا رب
گهی ازعشق میگویم ، گهی از یار می نالم
خودت این راهِ عاشق را ، به دل هموار کن یا رب
مرا دلخستهای گویند ، که راهِ عشق را رفته !
دوباره عاشقی کردم ، تو هم تکرار کن یارب
- ۱.۳k
- ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط