تو جاده بودیم با یکی دیگه از فامیلامون

تو جاده بودیم با یکی دیگه از فامیلامون
یکی از فامیلامون انقدر آروم میروند ماشینا پشتش ردیفی وایسادن🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

ازتون به خاطر لایک های خوشگلتون متشکرم

رفته بودم بازار ماهی فروشاکیا تا به حال بچه کوسه دیدن؟

انقدر دورت گشتم سرت گیج رفت افتادی تو بغل یکی دیگه. جند.ه

میباره بارون تو نیستی نمیتونم برم جاده رو اروم💔اهنگ#موزیک#غم...

مـا خمار کسی بودیم...که خودش نعشه یکی دیگه بود . . !🌿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط