تو‌نیستي‌نمیتونَم‌جآده‌رو‌برَم‌آروم؛..

تو‌نیستي‌نمیتونَم‌جآده‌رو‌برَم‌آروم؛..
دیدگاه ها (۱)

تآ‌فهمیدي‌دوست‌دآرم‌...بد‌تآ‌کردی؛بآ‌قلبم....:))

تولد فسقلی منه امروز:{خوشحالم که باهات آشنا شدم..ک*صخار هرکی...

میباره بارون تو نیستی نمیتونم برم جاده رو اروم💔اهنگ#موزیک#غم...

بهم نگید که نمیتونم این دنس رو برم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط