.........ای مرد من دختری هستم که فقط رنگ رژ لب هایم کافیس
.........ای مرد من دختری هستم که فقط رنگ رژ لب هایم کافیست تا مردانگی ات را به تباهی بکشاند حال ضعیفه کیست ؟؟؟؟..........
دخیااا پرچممون خیلی باااالااااااااس
جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ
دخیااا پرچممون خیلی باااالااااااااس
جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ جیییییییییییییییییییییییییییییییییغ
- ۱.۷k
- ۳۰ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط