دلگیرم کردی

دلگیرم کردی
:|
دیدگاه ها (۳)

هرچقد سعی میکنم درستش کنم نمیشهچرا خدا؟؟چرا نمیشهلعنتی دیوون...

غریبم …

فراموش نمیشی :|

با اینکه دلگیرم ازت..الهی..

دلگیرم از همه...❤️‍🩹💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط