بیا یک بازی قشنگ کنیم... که جایزه اش بوسه باشد!

بیا یک بازی قشنگ کنیم... که جایزه اش بوسه باشد!
مثلا چشمهایم را بگیر
و بگو من کی ام ؟! هر جواب اشتباه یک بوسه...! نامَردَم اگر اسم همه هفت میلیارد انسان
دنیا را صدا نزنم 🙈 😋 ❤
دیدگاه ها (۹)

اینم واسه کسی که رفت 😏 😉 😄

تناسخ به دنیایی دیگر پارت ۲۴

سناریو نوری در تاریکیپارت ۱۶اینا همینجوری قرمز بودن و سکوت ب...

سناریو انسانی در جلد جادوگر پارت ۴بچه ها این "💙" یعنی ایدا و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط